0720533377

 

Site-ul keyko.ro, denumit in continuare „keyko.ro”, este detinut si administrat de societatea DAKIMA TOUR 2004 SRL., avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 16457247, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J03/921/2004, cu sediul in Strada Lt. Col. Nicolae Popp, nr. 33, Câmpulung, Argeș, Romania. Tel.: 0720533366 E-mail: contact@keyko.ro.
Navigarea pe site-ul keyko.ro urmata de Comanda echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea expresa a termenilor de mai jos de catre orice Client. 

1.            Definitii 
Utilizator – orice persoana care viziteaza site-ul keyko.ro.
Consumator – orice persoană fizica sau juridica, care actionează in scopuri din afara activitatii sale comerciale.
Produse si Servicii – orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului.
Comanda – un document ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si/sau Servicii si sa faca plata acestora.
Vanzator – societatea DAKIMA TOUR 2004 SRL., avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 16457247, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J03/921/2004, cu sediul in Strada Lt. Col. Nicolae Popp, nr. 33, Câmpulung, Argeș, Romania. Tel.: 0720533366 E-mail: contact@keyko.ro. 
Contract – o Comanda confirmata de catre Vanzator, prin care Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze Produsele si/sau Serviciile iar Clientul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor Produse si Servicii.
Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.

2.         Drepturile de proprietate Intelectuala 
Continutul site-ului keyko.ro: imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, este integral proprietatea DAKIMA TOUR 2004 SRL si a furnizorilor sai si este aparat de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul DAKIMA TOUR 2004 SRL. a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.

3.         Exonerarea de raspundere
Keyko.ro nu garanteaza ca site-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de la keyko.ro sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. Utilizatorul foloseste site-ul pe riscul propriu.Informatiile incluse pe keyko.ro au caracter informativ si sunt puse la dispozitie cu buna credinta, din surse pe care Vanzatorul le considera de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, Utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta Vanzatorului la adresa contact@keyko.ro, pentru a putea fi luate masurile legale necesare.
Parerile exprimate in cuprinsul materialelor care sunt publicate in sectiunea recenzii sunt asumate in intregime de autorii respectivelor materiale si nu implica responsabilitea solidara a keyko.ro .
Orice link-uri catre alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar keyko.ro nu isi asuma nicio responsabilitate sau raspundere pentru continutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.

4.         Limita accesului la Site
Utilizatorii site-ului keyko.ro pot face comentarii si orice alte comunicari, pot sa transmita sugestii, intrebari sau informatii, daca limbajul acestora este civilizat, iar continutul comunicarilor nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, nu serveste unor campanii de promovare care nu au legatura cu keyko.ro, nu sunt e-mailuri in masa ori orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricarei alte entitati vor fi raportate organelor abilitate. keyko.ro nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la niciun fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari.
Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau il transmite pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei terte entitati fizice sau juridice.

5.         Inregistrarea ca Utilizator
Pentru crearea unui cont pe site-ul keyko.ro, Utilizatorul este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida.

6.         Pretul
Pretul final platit de Client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie . Cheltuielile de expeditie aferente sunt detaliate pe Site inainte de plasarea Comenzii de catre Client.
Toate preturile aferente produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului keyko.ro sunt exprimate in Lei si contin T.V.A. conform prevederilor legale in vigoare la momentul comercializarii acestor produse..

7.         Comanda
Produsele si/sau Serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
Prin finalizarea Comenzii Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar va fi raspunzator pentru orice consecinta determinata de aceste erori (ca de exemplu, fara a se limita la Comanda intarziata, transmisa gresit, etc).
keyko.ro nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului. Prin finalizarea comenzii, clientul declara in mod expres ca este de acord ca un reprezentant keyko.ro sa il contacteze prin orice mijloc disponibil (e-mail/ telefon) pentru confirmarea Comenzii.
keyko.ro poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca Clientul sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
·         esuarea / invalidarea tranzactiei online;
·         neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
·         date incomplete sau incorecte ale Clientului;
·         activitatea Clientului poate produce daune site-ului /partenerilor;
·         cel putin 3 livrari consecutiv esuate;
Contractul se considera incheiat intre Client si keyko.ro in momentul primirii de catre Client de la keyko.ro, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Client nu poate fi livrat de catre keyko.ro, ne obligam sa informam Clientul asupra acestui fapt si, in cazul in care Clientul a achitat anterior acestei informari contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, sa returnam in contul Clientului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 14 zile de la data la care am luat la cunostiinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de incetare a Contractului.
Prin plasarea Comenzii, clientul certifica faptul că a împlinit vârsta de 18 ani.
keyko.ro va notifica clientul prin sms/email cu privire la statusul Comenzii. 
8.         Facturare – plati
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Facturile emise de Vanzator pentru Produsele aferente unor Comenzi ce vor fi livrate prin curier se vor transmite Clientului prin email la momentul confirmarii Comenzii de catre Vanzator. Facturile aferente unor Produse care nu au fost preluate de catre Client vor fi anulate de catre Vanzator la momentul la care aceste Produse vor fi restituite de curier.
Plata se poate face ramburs.

9.       Livrarea
Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmarii Comenzii de catre Vanzator.
Livrarea produselor se poate realiza prin intermediul curieratului, la o adresa specificata in formularul de comanda sau personal din magazinul nostru.
Costurile livrarii:
Pentru fiecare comanda plasata pe keyko.ro se va percepe un cost de transport ce difera in functie de modalitatea de livrare selectata de client in pagina de finalizare a comenzii.
a.      Livrare prin curier (Curier rapid):

–         Pentru toate comenzile costul de livrare este 17 lei.
b.      Ridicare personala din magazinul nostru:
–         Pentru produsele care vor fi ridicate personal de client din magazinul nostru nu se percep taxe.
10.      Conditii de livrare
La solicitarea keyko.ro sau a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.
In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului Comenzii.
Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.
Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site.
Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre keyko.ro, la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.
11.      Receptia produselor
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate.
Prin semnarea fara obiectiuni a bonului de livrare (in cazul livrarii prin curier) sau a oricarui alt document (in cazul ridicarii de la unul din centrele Vanzatorului) de catre Client la momentul receptiei Produsului, Clientul recunoaste in mod expres primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate iar orice reclamatie ulterioara cu privire la viciile aparente ale Produselor nu va fi luata in considerare. 

12.       Politica de retur. Dreptul de retragere
12.1      Conditii generale
keyko.ro ofera retur gratuit pentru clientii care notifica intentia lor in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea coletului, cu exceptia unor prevederi exprese contrare mentionate in Termeni si Conditii pentru anumite categorii de Produse.
13.1.1   Modalitati si termene de returnare a produselor
Clientul se obliga sa notifice keyko.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la contact@keyko.ro sau prin telefon la numarul 0720 533 377, in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, keyko.ro poate refuza coletul.
Informatiile necesare care trebuie furnizate keyko.ro pentru trimiterea curierului sunt urmatoarele:
·         data expedierii coletului;
·         numarul Comenzii;
·         suma de returnat;
·         adresa de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur;
·         modalitatea de plata dorita (datele contului bancar)
La primirea informatiilor referitoare la intentia de retur a clientului, keyko.ro efectueaza o solicitare la curier si trimite curierul la adresa indicata in comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/elor returnate nu intra in responsabilitatea clientului, acestea urmand a fi asumate de Keyko.ro.
13.1.2.  Conditii de returnare a produselor
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.).
Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora ( lipsa sau deteriorarea ambalajului, starea produsului, etc.)
 Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu keyko.ro).
In conformitate cu legea in vigoare, keyko.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor
·         susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
·         sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, ( produsele din categoria Cosmetice si cele din categoria Ingrijire personala);
·         dupa livrare, potrivit naturii lor, inseparabil amestecate cu alte asemenea elemente;
Nu se accepta retururi daca produsele indeplinesc cel putin una din conditiile de mai jos:
– au fost efectuate interventii neautorizate asupra produsului;
– au ambalajul deteriorat sau incomplet;
– au urme de uzura sau folosire excesiva;
– zgarieturi, ciobituri, lovituri sau socuri mecanice/electrice;
– nu au toate accesoriile primite in pachet;
– s-a facut orice tip de inscris pe cutia produsului;
– licentele OEM activate;
– indeplinesc una din conditiile specifice, in functie de tipul produsului.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
13.1.3   Retur DOA (Dead on arrival)
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
13.1.4   Termene de returnare a banilor
Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in interval de 14 de zile calendaristice de la data la care keyko.ro este informat de catre client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele.

14.       Solutionarea conflictelor. Legea aplicabila
Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Partile vor depune toate eforturile pentru a solutiona pe cale amiabila, orice disputa decurgand din prezentul Contract aparuta intre client si Vanzator. In cazul in care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi inaintat spre solutionare instantelor competente.

15.       Dispozitii finale
Nulitatea oricarei clauze a Termenilor si conditiilor, partiala sau integrala, nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze sau parti de clauze. In cazul in care anumite clauze ale Termenilor si conditiilor devin inoperante in intreg sau partial, sau in cazul in care un punct nu a fost inclus in Termeni si conditii, acestea nu vor afecta valabilitatea celorlalte clauze. Clauza inoperanta sau nementionata va fi inlocuita cu o clauza corespunzatoare care, in masura acceptabila legal, se apropie cel mai mult de ceea ce Partile contractante au intentionat sau, urmarind conceptia si exprimarea Termenilor si conditiilor, se obtine ceea ce se intentioneaza dupa avizarea despre clauza lipsa sau inoperanta.
Prevederile Termenilor si conditiilor se completeaza cu dispozitiile Codului civil precum si cu dispozitiile legislatiei in vigoare aplicabile raporturilor juridice dintre keyko.ro si client.